Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Sunday, July 09, 2006

Η πορεια ενος αναγνωστη...

(δεκα χρονια πριν...μπαινω σ'ενα βιβλιοπωλειο)
-καλημερα σας
-καλημερα σας,τι θα θελατε;
-...ψαχνω ενα βιβλιο,δεν γνωριζω ουτε τον τιτλο,ουτε τον συγγραφεα ,ουτε τις εκδοσεις...
-πλακα μας κανετε κυριε πρωι-πρωι;
(μπαινω σε αλλο βιβλιοπωλειο)
-καλημερα σας,ψαχνω ενα βιβλιο αλλα δεν γνωριζω συγγραφεα,τιτλο ή εκδοσεις...
-και τι ακριβως θελετε κυριε απο μενα;
-προκειται για την ιστορια καποιων ανθρωπων που ζουν στο παρισι...
-...παλι καλα που δεν ψαχνετε για εναν κινεζο με σχιστα ματια που ζει στην Κινα!...σας παρακαλω κυριε,εδω ειναι βιβλιοπωλειο κι οχι μαντειο.Καλη σας μερα.
(μπαινω σε τριτο βιβλιοπωλειο)
-καλημερα σας
-καλημερα,ελπιζω να μην με διωξετε οπως οι αλλοι...
-μα γιατι κυριε να σας διωξω;
-...ψαχνω ενα βιβλιο,δεν γνωριζω τον τιτλο,δεν γνωριζω τον συγγραφεα,δεν γνωριζω τις εκδοσεις...γνωριζω οτι προκειται για την ιστορια καποιων που ζουν στον κατω κοσμο και ακουν τον ηχο του μετρο γι αυτο και πιθανολογουν οτι αν σκαψουν ,ισως να μπορεσουν να βγουν στον απανω κοσμο...
--...κατι μου θυμιζει κυριε,ισως ο Αλεξακης...αφηστε με να το τσεκαρω...μπορειτε να περασετε αυριο;
-Ευχαριστω πολυ,καλη σας μερα,θα περασω αυριο.
(πραγματι περασα την επομενη και μου το ειχε φερει.Επροκειτο για το ''πριν ''του Β.Αλεξακη.Ηταν ενα απ'τα πρωτα βιβλια που διαβασα,ηταν υπεροχο και με εσπρωξε να συνεχιζω να διαβαζω...να'ναι καλα ο υπαλληλος που μου'δωσε σημασια!)

(πεντε χρονια πριν.Μπαινω σε παλαιοβιβλιοπωλειο.)
-καλημερα σας μηπως εχετε το ''κοκκινο'' του Σκανδαλ;
-δεν το γνωριζω κυριε
-...μηπως υπαρχει το''μαυρο'' του Σκανδαλ;
-ουτε κι αυτο το γνωριζω και ομολογω οτι δεν γνωριζω ουτε τον συγγραφεα...
-...λογικο κυριε...πώς ειναι δυνατον καποιος να γνωριζει ολους τους συγγραφεις;μηπως αν κοιταζατε τα μαυρα και τα κοκκινα βιβλια που εχετε στα ραφια...μονο των ξενων συγγραφεων;
-(νευριασμενος ο βιβλιοπωλης)Κυριε σας παρακαλω καν'τε μου τη χαρη...δεν εχω την ορεξη σας και εχω και πολυ δουλεια...

Τελικα μετα απο πολλες επισκεψεις στο παλαιοβιβλιοπωλειο το ειδα μπροστα μου.Επροκειτο για το βιβλιο ''το κοκκινο και το μαυρο'' του Στανταλ!Που να το φανταζομουν οτι ηταν ενα βιβλιο;

(πριν δυο χρονια)
Εψαχνα να βρω ενα λεξικο του Φυτροπουλου-Τεγακη και ειχα κοπιασει πολυ,ετρεχα απο βιβλιοπωλειο σε βιβλιοπωλειο.Τελικα αποδειχθηκε οτι ηταν του Τεγοπουλου-Φυτρακη(τα'χα αναγραμματισει τα ονοματα...τι ατυχια!)

(πριν ενα χρονο μπαινω σε ενα αλλο βιβλιοπωλειο)
-καλημερα σας
-καλημερα σας κυριε,μπορω να σας εξυπηρετησω;
-Μαλιστα,θα ηθελα τον ''Οδυσσεα'' που το εχει εκδοσει ενα ς ανθρωπος χωρις ιδιοτητες...
-δεν τον γνωριζω κυριε αυτον τον εκδοτικο οικο...
-Μα πως κυριε, ειμαι βεβαιος...
-...μηπως προκειται για τον ''Οδυσσεα'' του Τζεημς Τζόυς;
-οχι κυριε ΘΕΛΩ(επιμενω) τον Οδυσσεα που εχει εκδοσει ο ανθρωπος χωρις ιδιοτητες...
ΑΦΟΥ επιμενω,παταει στο πληκτρολογιο ο ανθρωπος καποια στοιχεια και διαπιστωνω οτι ηταν τελικα το βιβλιο ''ο ανθρωπος χωρις ιδιοτητες'' των εκδοσεων ''οδυσσεας'' του συγγραφεα Ρομπερτ Μουζιλ...
-...Συγγνωμη κυριε,εκανα ενα μικρο λαθος,δεν μου'χει ξανασυμβει...(μικρο ψεμα,παντως τελευταια ταλαιπωρουμαι λιγοτερο στα βιβλιοπωλειο...κατι εχω μαθει απ'τις κακοτοπιες!)

Βγαινω απ'το παραπανω βιβλιοπωλειο, στεκομαι και χαζευω στην εισοδο και...περναει μπροστα μου μια ΝεκΡοΦορα!!!!!!!!!

14 Comments:

Blogger pwlina said...

χααχαχ :D να υποθέσω ότι σε έχουν βάλει "μαύρη λίστα" σε όλα τα βιβλιοπωλεία της περιοχής σου?

7/09/2006 11:06:00 AM  
Blogger enteka said...

λολ! πολύ ενδιαφέρουσες επισκέψεις (και η νεκροφόρα στο τέλος), μπορούμε μήπως να μάθουμε το όνομα του βιβλιοπωλείου (από το πρώτο περιστατικό); Νομίζω αξίζει, να "διαφημιστεί", είναι λίγοι αυτοί που πραγματικά σε προσέχουν ή ξέρουν πράγματα. Μην πω για κάποια βιβλιοπωλεία της Θεσνίκης, που οι υπάλληλοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να κοιτούν στον υπολογιστή και να τα μπερδεύουν και τελικά να φεύγεις (και να έχουν το βιβλίο απλώς να μην το ξέρουν).
:)

7/09/2006 02:38:00 PM  
Blogger Νicola Beerman said...

ΕΝΤΕΚΑ...το βιβλιοπωλειο δεν ηταν καλα καλα βιβλιοπωλειο!ειχε χαρτικα και ηταν συνοικιακο,απλα ο ανθρωπος που με εξυπηρετησε μου εδωσε σημασια και προφανως αγαπουσε το διαβασμα και γνωριζε!Και μια σημειωση για την νεκροφορα:η αναφορα της ειναι αυτοσαρκασμος καθως στα τελευταια πεντεξι ποστ αναφερομαι σε θεματα με νεκρους...εχω δεχτει μαλιστα και μικρες παρατηρησεις ωστε να αλλαξω θεματολογια...οποτε ειναι και μια απαντηση στους επικριτες μου!

7/09/2006 08:34:00 PM  
Blogger UrbanTulip said...

λολ ωστε γι αυτό και η νεκροφόρα...και διάβαζα το ποστ 2-3 φορες μπας και μου φυγε καποιος συμβολισμός! Πάντως τουλάχιστον ψάχνεις τα βιβλία που θες με σθένος! Κάτι παρόμοιο κάνω και εγω με τη μουσική που πάω και τραγουδώ στους υπαλλήλους τη μουσική ( και δεν είμαι καν σοπράνο-έχω φάλτσο σολ)! Πολύ λίγοι ξέρουν τη δουλειά τους τελικά...

7/09/2006 11:04:00 PM  
Blogger Кроткая said...

χαχαχα!!! Σκανδάλ! χαχαχα!!
πάντως μπράβο σου που επιμένεις! Και μπράβο στους βιβλιοπώλες που σε βοηθάνε. Οι άλλοι δε ειναι βιβλιοπώλες, είναι απλώς έμποροι...

7/10/2006 03:31:00 AM  
Blogger An-Lu said...

Μήπως...λέω μήπως....είσαι λιιιγο δυσλεκτικούλης;




κάτι τέτοιο μου βγάζουν τα λαθάκια σου....

7/10/2006 05:40:00 AM  
Blogger Giramondo said...

Θαυμάζω το θάρρος σου...εγώ ντρέπομαι και ψάχνω στα ράφια με τις ώρες μέχρι να βρω αυτό που ψάχνω!

:)

7/10/2006 02:15:00 PM  
Blogger Rodia said...

Φοβερά περιστατικά Νικόλα!
Πού είναι οι παλιές εποχές που οι βιβλιοπώλες προλάβαιναν να διαβάζουν τα βιβλία που πουλούσαν.. Σήμερα, με το ρυθμό..ταχείας κυκλοφορίας(!!), δεν προλαβαίνουν να πουλάνε. Απλό.

:-)

7/10/2006 03:04:00 PM  
Blogger anima rana said...

τσέκαρες μήπως μες τη νεκροφόρα ήταν κανένας βιβλιοπώλης που μετά την επίσκεψή σου αποφάσισε να εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο για να βρει την ησυχία του?? αχα χα χα χαααααααααα!!!! (χιούμορ. Βλάκ χιούμορ.)

7/11/2006 12:45:00 AM  
Blogger Ανδρομεδα said...

:)))

7/11/2006 03:46:00 AM  
Blogger ralou said...

Α! Τι βλέπω εδώ!
Και βιβλιόφιλος (;) και πλακατζής.
Η χαρά του βιβλιοπώλη.
Να σου συτήσω τον δικό μου που έχει (στα 75 του) όλα τα βιβλία καταχωρημένα στο μυαλό του και τον υπολογιστή του τον έχει σκεπάσει με πετσετάκι για να μην σκονίζεται;

7/11/2006 05:10:00 AM  
Blogger Stavros Katsaris said...

χααχαχααχαχαχ!
Απίστευτες ιστορίες!

Τα ονόματα των βιβλιοπωλείων.
Να πάμε όλοι και να του πούμε οτι μας έστειλες εσύ!!!
Θα μας διώξουν με τις κλωτσιές!!!
χχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μια χαρά σε βρίσκω!!!!

7/12/2006 06:50:00 AM  
Blogger Σταυρούλα said...

Ναι ναι!Μια χαρά τη βρίσκω την ιδέα του Σταύρου!;)))

7/20/2006 01:29:00 PM  
Blogger stella said...

καλημέρα..επειδή έχεις αντιμετωπίσει τόσα με τα βιβλιοπωλεία μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις? ψάχνω ένα βιβλίο με τίτλο "για ένα μικρό ψέμα", αλλά δεν ξέρω ούτε συγγραφέα, ούτε εκδόσεις...( αλήθεια λέω..χαχα)

6/19/2007 01:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>