Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Wednesday, June 28, 2006

...συμφωνα με το πρωτοκολλο

...το φερετρο σκεπασμενο με την ελληνικη σημαια περναει μπροστα μου.Αλλος ενας συναδελφος χαθηκε(επεσε το θανατικο που λεει κι ο ποιητης...).Συμφωνα με το πρωτοκολλο πρεπει να χαιρετησω στρατιωτικα!Το ξερω οτι θα νοιωσω γελοιος...αλλα εχω χρεος να το κανω,οχι χρεος προς το 'σωμα' αλλα χρεος προς τον Θαναση.Σηκωνω κοφτα το δεξι μου χερι και χαιρεταω βουρκωμενος...Τι κι αν βουρκωσα χθες;Αφου αυριο θα τον εχω ξεχασει...(σημειωνω οτι παρ'ολιγο να μην παω στην κηδεια γιατι ηθελα να παω για μπανιο!).

5 Comments:

Blogger Marina said...

Ισως και να μην τον έχεις ξεχάσει αύριο..Μπορεί να φύγει πρός στιγμήν απο τη μνήμη, μένει όμως στην καρδιά

6/29/2006 02:24:00 AM  
Blogger Кроткая said...

γαμω τις πατριδες τους, γαμω...

(κραταω τις υποσχεσεις μου, ετσι?)

6/29/2006 03:31:00 AM  
Blogger An-Lu said...

...

6/29/2006 04:19:00 AM  
Blogger Σταυρούλα said...

Ίσως είναι κι αυτός ένας τρόπος άμυνας, το να τον ξεχάσεις!

6/29/2006 01:13:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πατρίδα είναι ο Γιώργος, οι φίλοι, τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

6/30/2006 07:22:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>