Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Sunday, June 18, 2006

Απολογια...

Εχω πιασει τον εαυτο μου τοντελευταιο καιρο να κραταει μια σταση ''αμυντικη''.Τι θελω να πω:καθομαι σε παρεες(συντροφος,συναδελφοι,φιλοι)και ακουω μοναχα...Δεν με ενδιαφερει να παρω μερος στη συζητηση,αναλυω(μεσα μου) μοναχα αυτα που λενε ,και τις περισσοτερες φορες κατηγορω τον εαυτο μου οτι κραταει μια σταση απαξιωτικη,ενω ξερω οτι κατι τετοιο δεν ειναι αληθεια.Ειναι φορες που θελω να εξωτερικευσω μια σκεψη μου και δισταζω.Ισως ολα αυτα να ακουγονται φυσιολογικα,αν αναλογιστειτε οτι καθομαι σε παρεα για δυο ωρες και ολοι μιλανε ακαταπαυστα κι εγω εχω μιλησει μονο πεντε λεπτα...δεν ξερω...μηπως αρνουμαι να ζω;Μηπως ...λεω μηπως...

8 Comments:

Blogger Παράξενος said...

Welcome to lonelines.
Εγώ είμαι εδώ πολύ καιρό.
Εσύ ελπίζω να μην κάτσεις πολύ.
Αν και θα ήθελα παρέα...

6/18/2006 06:34:00 PM  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα, απλά ίσως είσαι αρκετά ευγενικός για να πάς κόντρα στη γνώμη τους. Όμως αρκεί που εσύ ξέρεις!

6/19/2006 02:19:00 AM  
Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Νομίζω ότι για όλα φταίει η ζέστη. Δεν αστειεύομαι, αυτό ακριβώς μου προκαλεί και εμένα η πολλή ζέστη. Μια έντονη απαξίωση για τα πάντα. Κάποτε ανοχή. Οι φίλοι μου προσπαθούν να μου το μετατρέψουν σε ενοχή.

6/19/2006 03:54:00 AM  
Blogger Кроткая said...

είσαι κουρασμένος και βαριέσαι ανιαρές κουβέντες, αυτό ειναι ολο. κι εγω που ειμαι λαλιστατη, αμα η κουβεντα δε με αφορα, δεν μιλαω!

6/19/2006 06:56:00 AM  
Blogger Κώστας said...

Κρίμα γιατί η άποψη σου εικάζω ότι μόνο άστοχη δε θα είναι.

6/19/2006 06:57:00 AM  
Blogger UrbanTulip said...

Και μένα μου συμβαίνει αυτό. Ξέρεις υπάρχουν φάσεις στη ζωή μας που είμαστε απλά "παρατηρητές". είναι είναι ότι είμαστε κάπως ή αντικοινωνικοί. απλά ακολουθείς ένα διαφορετικό ρυθμό. δεν είναι κακό. ίσα ίσα, αυτό ίσως να σημαίνει ότι δεν έχει την ανάγκη να μιλάς ακαταύπαστα ( το οποίο σημαίνει ότι δεν ακούς κιόλας). Και επίσης αγαπητό μου παιδί, μερικές φορές είναι ΟΚ να είμαστε στο δικό μας "κόσμο". Το έχουμε ανάγκη. ε και είναι και καλοκαίρι! πόσο focus πια!!

6/19/2006 05:32:00 PM  
Blogger Σταυρούλα said...

Αναλόγως τη διάθεση και κατά πόσο με ενδιαφέρει!Συνήθως σπάνια αφήνω να πέσει κάτω κουβέντα όταν διαφωνώ! Λοοολ

6/20/2006 11:48:00 AM  
Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said...

Και όμως είναι πιο δύσκολο να είσαι παρατηρητής.

6/23/2006 07:39:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>