Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Saturday, April 29, 2006

Eτσι ξαφνικα ή ''Κακο DNA''

Κι ομως φιλοι μου...μεσα σε ενα Σαββατοκυριακο πεθαινεις!Τι κι αν δεν πεθαινεις σωματικα,αρκει που πεθαινεις συναισθηματικα.Την Παρασκευη εισαι καλα και το Σαββατο σε βαζουν χειρουργειο για να σου αφαιρεσουν τον ογκο που'χεις στο λαιμο.Θα ζησεις βεβαια δυο-τρια χρονια,αλλα ζωη ειναι αυτη;
Τοτε και μονο τοτε καταλαβαινουμε το νοημα της ατακας που ξεστομισες τρεις μερες πριν οταν πρωτοειδες και ενοχληθηκες απ'το πρηξιμο στο λαιμο:
''...φοβαμαι οτι ειναι το χειροτερο...την ξερω την μοιρα μου...αυτο ο ατιμος θα με φαει...ας χαρω τη ζωη μου τωρα που μπορω...''
Ολοι νομιζαν πως ηταν ' αυτοσαρκασμος '.Η αληθεια ειναι οτι δεν ηξερες...την ωρα που προφερες αυτα τα λογια,αλλα το διαισθανθηκες γιατι ολη η οικογενεια σου εχει το ιδιο προβλημα(αργοτερα το μαθαμε οτι ο πατερας σου πεθανε πριν λιγο καιρο και η μητερα σου ειναι στο τελευταιο σταδιο).
Τι κι αν αυτοσαρκαστηκες;Το μαχαιρι δεν το γλιτωσες!
Κι εγω απομεινα κοκκαλωμενος να σκεφτομαι τα γελια που καναμε στη δουλεια,οταν μας ειπες οτι θα πεθανεις απ'τον καρκινο.ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΦΙΛΕ!

3 Comments:

Blogger lemon said...

Είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος Νικόλα, χαίρομαι που σε γνώρισα...

4/29/2006 11:32:00 AM  
Blogger Νicola Beerman said...

Eιναι προφανες οτι γνωρισες ενα κομματι του εαυτου μου,αυτο που θελω να φαινεται απ'τα γραπτα μου.Εχει βεβαιως σχεση με αυτο που πραγματικα ειμαι,αλλα υπαρχουν (πιστεψε με)πολλα αρνητικα στοιχεια που δυστυχως βιωνουν οσοι βρισκονται διπλα μου.Αναγνωριζω κατα καιρους καποιους που ειναι ''καλυτεροι''ανθρωποι απο μενα(σε πολλους τους το λεω μαλιστα...)και φροντιζω να συναναστρεφομαι μ'αυτους γιατι οπως ειπε καποιος φιλος:''...για να γινεις καλυτερος πρεπει να κανεις παρεα με καλυτερους...''.Συνεχιζοντας την αυτοκριτικη μου(η οποια ισως ειναι ελεγχομενη καθως την μοιραζομαι μαζι σου-σας...)θα'λεγα οτι ειμαι εγωιστης(και καλως εννοουμενα και κακως πολλες φορες),κυκλοθυμικος,τελευταια νευρικος,ονειροπωλος,επιεικης με τον εαυτο μου.Θα μπορουσα να πω και θετικα(ισως παρελειψα και καποια αρνητικα),αλλα θα περιοριστω εδω γιατι θα καταντησει το σχολιο ψυχαναλυση...Παντως θα ομολογησω οτι διαβασα το ''Ιδου ο ανθρωπος''του ΑΝΔΡΕΑ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΥ και αναγνωρισα πολλα αρνητικα του εαυτου μου που δεν ειχα σκεφτει.Αναφερω οτι προκειται για ενα βιβλιο που παραθετονται οι περιγραφες 100επιθετων-προσδιορισμων ανθρωπου(εγωιστης,αφελης,υποκριτης κτλ.)Μαλιστα τσατιστηκα σε πολλα σημεια γι αυτο που ειμαι.Καποια αλλη στιγμη διαβασα ΛΕΟ ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ και αναθεωρησα και εγινα λιγακι καλυτερος...

4/29/2006 03:08:00 PM  
Blogger anima rana said...

η ζωή είναι μία και μοναδική και όσοι καταφέρουν μέχρι το τέλος να χαμογελούν, να ελπίζουν και να μην φοβούνται, σημαίνει ότι άξιζε τον κόπο που έζησαν, είτε πολύ είτε λίγο... Μπράβο Nicola, με συγκίνησες.

5/01/2006 03:49:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>