Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Sunday, April 09, 2006

MAΓΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

Περπαταω αφηρημενος στον πεζοδρομο της Ερμου και βαδιζω εξω απο ενα μαγαζι ρουχων που η εξωτερικη του πορτα καλυπτεται απο εναν καθρεφτη.Προσπερναω δυο-τρια βηματα και τελειως ενστικτωδως φρεναρω,γιατι αντιλαμβανομαι οτι δεν φανηκε το ειδωλο μου.Οπισθοχωρω και στεκομαι ορθιος μπροστα στον καθρεφτη.Πισω μου εκατονταδες περαστικοι βολταρουν αμεριμνοι.Προς μεγαλη μου εκπληξη δεν βλεπω ουτε το ειδωλο μου,ουτε τους περαστικους.

Κλεινω τα ματια μου και τα ξανανοιγω.Σιγουρα δεν ειναι η ιδεα μου.Αντι για ειδωλα,βλεπω πολλα και διαφορα φρουτα να περπατανε.Μηλα,αχλαδια,μπανανες,αναναδες,σταφυλια,ολα περπατουν.Σκουληκια ξετρυπωνουν απ'ολα τα φρουτα και μια γλιτσα σαπιλας ρεει στον πεζοδρομο γυρω τους.
''Δεν ειναι δυνατον'' ,λεω μεσα μου.
Κανω μεταβολη και στεκομαι πλατη στον καθρεφτη.Βλεπω ξεκαθαρα τους συνανθρωπους μου να βαδιζουν και ολα ειναι φυσιολογικα.Ξαναστρεφω προς τον καθρεφτη.Ξανα η ιδια εικονα αηδιας.

Κανω μερικα πλαγια βηματα και στεκομαι μπροστα στην τζαμαρια του διπλανου υποδηματοποιειου.Βλεπω πεντακαθαρα το ειδωλο μου.Μαυρα μαλλια,καστανα ματια,μετριο αναστημα κι ενα σημαδι στο αριστερο φρυδι.Μερικα κιλα παραπανω λογω της ιδιομορφιας της τζαμαριας αλλα τιποτα ανησυχητικο.Ξαναπλησιαζω τον καθρεφτη και ξανα το ειδωλομε τα σαπια φρουτα.
Μπροστα απ'ολα τα φρουτα βλεπω ενα σκληρο γυαλισμενο καταπρασινο μηλο που σου'ρχεται να το αρπαξεις και να το φας.Το ειδωλο εναλλασεται και ποτε βλεπο το ωραιο μηλο και ποτε βλεπω ενα σαπιο κιτρινισμενο που το ζωνουν τα σκουληκια.Μοιαζει σαν να θελει να αντισταθει στη σηψη και να μη μπορει...Μενω αποσβολωμενος,ποιος ξερει ποση ωρα.Ξαφνικα ανοιγει η πορτα του καταστηματος κι ολα σβηνουν μεμιας.Χαιδευω με τα δακτυλα μου την επιφανεια του καθρεφτη μηπως δωσω μια εξηγηση.Τιποτα το ανησυχητικο.Αδιαφορω για το συμβαν και συνεχιζω τη βολτα μου.Την επομενη το'χω ξεχασει τελειως...

2 Comments:

Blogger lemon said...

Τέλειο, φίλε μου, τέλειο!
Κι αυτά τα "φρούτα" ταρακουνάνε εντελώς την ισσοροπία του κειμένου, χαχαχα, φοβερός!
Μα τι φρούτα που είμαστε όλοι μας!! και, άραγε τι φρούτο είναι ο καθένας μας?
Τώρα που το σκέφτομαι, εγω μάλλον είμαι δαμάσκηνο, πράσινο και σκληρόπετσο απ έξω, με ξινή φλούδα, γλυκό-ίσως too much απο μέσα, και με καρδιά-κουκούτσι-πέτρα!

Θυμήθηκα και τα λόγια του Πανούση:και προσοχή, μην ξεχνάτε, η ζωή ΔΕΝ είναι refresh!!!

4/09/2006 04:46:00 AM  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυτυχώς που δεν ..μίλαγε ο καθρέφτης, το φαντάζεσαι; Θα έπρεπε να πεί αλήθειες, αλλά αυτά γίνονται στα παραμύθια!

-Καλό ταξίδι, με επιτυχίες.

4/09/2006 12:16:00 PM  

Post a Comment

<< Home

<>