Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Tuesday, April 25, 2006

ΜΙΚΡΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ

Μ.Παρασκευη ημουν στη δουλεια και δυστυχως επρεπε να φαω εκει περα.Το πρωτοκολλο του εστιατοριου της δουλειας ελεγε οτι τη Μ.Παρασκευη επρεπε να τηρηθει νηστεια,γι αυτο κι εβγαλε για μεσημεριανο 'πατατες και κολοκυθακια νεροβραστα'.Καθομουν με πεντεξι συναδελφους κοντα μου και ακουγα τους ψιθυρους:

-Μακαρι να'χα ενα σουβλακι...
-...και λιγο κοτοπουλακι δεν θα'ταν ασχημο...

Θελησα να τους προκαλεσω και ειπα:
-Μακαρι να'μουν ο Χριστος και να'κανα το θαυμα με τα ψαρια...στη σχαρα.

Γυρισαν ολοι και με κοιταξαν με αγριο υφος,ακομα κι αυτοι που πριν λιγο θελαν μπριζολες και σουβλακια!(λες κι οι φραστικες αμαρτιες ηταν ιεραρχημενες...)
Καποιος αλλος το ξανασκεφτηκε(πιθανον καταλαβε οτι ολοι ειμαστε αμαρτωλοι) και μου
ειπε:
-θα πω και εγω την αμαρτια μου...δεν αντεξα δυστυχως τη νηστεια και προχτες εφαγα λιγο τσουρεκι κι ενα κουλουρακι.Μυριζαν εξαισια...
-Μη φοβασαι(του ειπα),ειναι τοσο μικρη η αμαρτια σου,πιθανοτατα θα απολαυσεις μεταθανατον τον παραδεισο,αλλα ισως να σου στερηθει κι εσενα να φας απο καποιο δενδρο...
-Λες να δεχτω μοναχα τοσο μικρη ποινη;
-Ειμαι βεβαιος...αλλα προσεχε μη κανεις κι εσυ καμια μαλακια και φας απ'τον απαγορευμενο καρπο...
Μη φοβασαι ,θ'αντεξω...εξαλλου εχω κι εμπειρια με τις γυναικες και δυσκολα θα με παρασυρει καμια...αλλα δε μου λες,ποιους αλλους φανταζεσαι στον παραδεισο;
-Δεν ξερω για τον παραδεισο,αλλα σε διαβεβαιωνω οτι στην κολαση θα'ναι ολοι οι αθεοι...
-...θα'ναι οι κουμουνιστες στην κολαση;
-Σαφεστατα...
-Θα'ναι ο Λενιν,ο Γκορμπατσωφ,ο Θεοδωρακης;
- Βεβαιως και θα'ναι και πιθανον να καταφερουν στην κολαση να κυβερνησουν...
-Πιστευεις πραγματικα στην κολαση να επικρατησει ο κουμουνισμος;
-Ειμαι σχεδον σιγουρος...
-Ε,τοτε η ολαση δεν θα'ναι κολαση αλλα παραδεισος...
-Πιθανον...
-Μα τοτε θα κανω το παν για να παω στην κολαση.Θελω εξαλλου να γνωρισω απο κοντα τους μεγαλους της Αριστερας...
-Μα τι λες ρε φιλε,μηπως εισαι φιλοκουμουνιστης;
-...μα...σου ειπα,εγω ειμαι θεοσεβουμενος,κανω σαραντα μερες νηστεια...
-Ειπα και γω!γιατι ξερεις οτι σ'αυτη τη δουλεια δεν εχουν θεση τα κουμουνια...
- Μα τι λες συντροφε,εγω ουτε που θελω να τους βλεπω στα ματια μου...
-Ειπα και εγω ρε συντροφε...

2 Comments:

Blogger lemon said...

Εγω πάλι, σύντροφε, επιθυμώ, ελπίζω, και είμαι σίγουρη οτι θα πάω (διότι έχω λόγους δι αυτό) στην κόλαση, διότι εκεί θα έχει ωραία ζεστούλα, κι εμένα τίποτε δεν με σκοτώνει όσο το κρύο...
Σοβαρολογώ!

4/26/2006 03:00:00 PM  
Blogger Νicola Beerman said...

Kαπου παλιοτερα εγραψα οτι κιεγω τη φανταζομαι την κολαση καπως ετσι και οτι προσφερουν παγωμενη μπυρα...θα τα πουμε στην κολαση lemon...

4/28/2006 04:12:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>