Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Wednesday, April 26, 2006

H Μανα...

Καθομαστε στο καθιστικο στο πατρικο μου,εγω,η συζυγος μου,ο αδερφος μου,η μανα μου κι ο πατερας μου.Εχω αφησει ενα βιβλιο διπλα μου στο τραπεζακι.Ο αδερφος μου με ρωταει:

-Ποιος το διαβαζει αυτο το βιβλιο;

(πριν προλαβω να μιλησω,η μανα μου απανταει...)

-Η Κατερινα(η συζυγος) το διαβαζει,ποιος αλλος;

Το υπονοουμενο ηταν σαφες.Η μανα μου θεωρουσε οτι μονο η Κατερινα που'χε παει στο πανεπιστημιο μπορουσε να διαβασει ενα βιβλιο(και μαλιστα τοσο μεγαλο σαν κι αυτο...).
Απλωθηκε σιωπη και ενοιωσα πως συμφωνουσαν ολοι με τη μανα μου.Ηθελα να της κανω αυστηρη παρατηρηση και να της πω επι λεξη:
''Τι μαλακιες λες ρε μανα;Ποιος σου'πε οτι οποιος εχει βγαλει μοναχα το λυκειο,δεν εχει δικαιωμα στην καλλειεργεια;''
Το καταπια και δεν εβγαλα τσιμουδια.Γιατι εισαι μανα μου...κι ας μην σκεφτηκες τη φραση που ξεστομισες...(Και δεν ειδες ουτε καν τον τιτλο του βιβλιου:''Το πιο σημαντικο που'μαθα στο πανεπιστημιο ηταν οτι δεν θα'χανα τιποτα αν δεν πηγαινα...'').Θα στο χαρισω να το διαβασεις...

5 Comments:

Blogger lemon said...

Καλέ μου, καλά έκανες και δε μίλησες...που δύναμη και κουράγιο να αλλάξει τώρα, σε τέτοια ηλικία? εδω εμείς κοντεύουμε να ξεροκεφαλιάσουμε και να μην μπορούμε να δούμε πέρα απο τη μύτη μας...
Αστην, αγάπα την, μία την έχουμε. Υπομονή :)

Α, και να μη σου πω τη γνώμη μου για το πανεπιστήμιο, που δεν το "έβγαλα", χρωστάω 18 μαθήματα εδώ και 20 χρονια...! Ξέρω κι άλλους, και θα ξέρεις κι εσύ σίγουρα, "επι το πτυχίω" εδω και τόσα χρόνια, αλλά δυνατά μυαλά, ξέρω και 2-3 πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς μάλιστα, που σε κοιτάνε σαν το χάνο όταν τους μιλάς..άσε, άσε!

4/26/2006 02:58:00 PM  
Blogger Stavros Katsaris said...

Θα συμφωνήσω και εγώ.
Τα προβλήματα της ζωης δεν λύνονται με τα master.
Καλό ειναι και το πανεπιστήμιο αλλά πρώτα μετρά η κοινωνική μόρφωση έλεγε η γιαγιά μου!
Α! Ξέχασα η γιαγιά ΄ταν αναλφάβητη!
Φιλικά!

4/27/2006 03:15:00 AM  
Blogger Juanita La Quejica said...

Όταν "ανακάλυψα" την σημασία και την ομορφιά της επίσημης εκπαίδευσης, όταν άρχισα να "μαζεύω" πτυχία, η μητέρα μου δεν ήταν πια μαζί μας, τουλάχιστον όχι με το πνεύμα, ίσως μόνο με το σώμα.
Σημασία έχει να τους έχεις δίπλα σου, η αγάπη τους είναι αδιαμφισβήτητη, εκεί βρίσκεται και η δύναμή τους-σου. Η κατανόηση τώρα, είναι άλλη υπόθεση.

4/28/2006 06:36:00 AM  
Blogger Marina said...

κάτι τέτοιες αστοχαστες κουβέντες πετάει και η δικιά μου πεθερά για τη συνυφάδα μου που δεν είναι μορφωμένη, με διπλώματα και παπλώματα αλλά τόσο καλός άνθρωπος. Αστα βράστα, οι παλιοί λέγανε "γέρικο άλογο περπατησιά δεν αλλάζει".

5/02/2006 11:03:00 AM  
Blogger Σταυρούλα said...

Πόσοι πολλοί τρόποι υπάρχουν να πληγώνουμε τους άλλους!Πάντως οι περισσότερες μια απ' τα ίδια είναι, παρηγορήσου! Εδώ η δικιά μου ενώ γνώριζε τους λόγους που χώρισα και μου δίνει δίκιο, σ' όποιον ρωτάει λέει:"Η κόρη μου ανατίναξε το σπίτι της!"Τι να πεις μετά απ' αυτό;
Όσο για τη μόρφωση, ποιος είπε πως είναι συνδεδεμένη απόλυτα με το πανεπιστήμιο;

5/03/2006 06:15:00 AM  

Post a Comment

<< Home

<>