Name:
Location: Athens, Greece

οταν δεν πίνω μπύρες εκπαιδεύω σκυλιά...

Friday, March 03, 2006

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ...TV

1977:Τα ματια μου για πρωτη φορα αντικρυζουν τον κοσμο ετουτο αλλα ως βρεφος τις πρωτες ημερες τα βλεπω όλα θολα γιατι η οραση μου θελει λιγακι χρονο...

1978-1986 :Η οραση μου είναι πληρης όμως τα παιδικα μου ματια συνεχιζουν να μην βλεπουν όλα τα χρωματα καθως η οικονομικη κατασταση της οικογενειας δεν μας επιτρεπει να εχουμε εγχρωμη τηλεοραση.Πολλες ελληνικες οικογενειες,φανταζομαι αντιμετωπιζουν το’’ προβλημα του ασπρομαυρου φοντου’’.Προσπαθω να φανταστω αν το ‘’χ’’ λουλουδι στην τηλεοραση είναι κοκκινο ή κιτρινο,αν η ‘’ψ’’ κοπελα εχει ξανθα,μαυρα ή καστανα μαλλια.(εκ των υστερων αντιλαμβανομαι ότι τα πρωιμα εκεινα χρονια ειχα την ελευθερια να φανταστω …τοπια και ανθρωπους με τα δικα μου ματια και με αυστηρα προσωπικες πινελιες!)

1985: Εισερχεται σπιτι μου η πρωτη εγχρωμη τηλεοραση 27 ιντσων.ΣΚΕΤΗ ΜΑΓΕΙΑ!!Πηρα τοση χαρα,που μια μερα το’σκασα απ’το πατρικο σπιτι του πατερα μου και περπατησα 12 km για να δω μια ταινια στην καινουρια εγχρωμη μας tv.(και τι ατυχια θεε μου,επροκειτο για απρομαυρο φιλμ νουαρ).

1986:κι άλλη αναβαθμιση στην οικογενεια μας…Ο θειος μου μας φερνει βιντεο από Γερμανια για να’χουμε περισσοτερες επιλογες καθ’ότι υπαρχουν ελαχιστα καναλια και για περιορισμενα γουστα.Στο χωρο του βιντεο,οι ελληνικες φθηνιαρικες παραγωγες κανουν παταγο.Ψαλτης,Γαρδελης,μηχανες και μακρυ μαλλι χαιτη…(μην κανετε πως δεν τα θυμοσαστε,ειμαι σιγουροςοτι τις βλεπατε και ότι ειχατε παρομοιο look).

1987-1989: α). Απειρες ταινιες παρελαυνουν από το σπιτι μου,ξενυχταω ως τις πρωτες πρωινες ωρες και πηγαινω κομματια το πρωι στο σχολειο και κοιμαμαι στα θρανια(όπως ο Γαρδελης στις ταινιες!!).Ας σημειωσω κατι κωμικοτραγικο:στο εσωτερικο του σπιτιου μου υπηρχε χρωμα μοναχα στην tv,γιατι το σπιτι μας ηταν αβαφτο (και δεν ειχε μαρμαροσκονη αλλα γκρι αμμο θαλασσης!)β). .Εμφανιζονται τα πρωτα δορυφορικα καναλια κι εγω ως πιτσιρικας,καρφωνομαι στο τοτε RTL PLUS που επαιζε σοφτ ερωτικες ταινιες με γλυκιες Γερμανιδες χωριατοπουλες.γ) Αποπειρα να νοικιασω την πρωτη τσοντουλα από ένα βιντεοκλαμπ.Με φανερη αμηχανια,διαλεγουμε με τον κολλητο μου μια πορνοταινια και μια άλλη ασχετη για ξεκαρφωμα,και πηγαινω στο ταμειο.Παω να πληρωσω με ψιλα που ειχα μαζεψει με αιματηρες οικονομιες απ’το χαρτζιλικι,και από το πολύ τρεμουλο μου πεφτουν τα κερματα στο πατωμα και προσπαθω να τα βρω…(μα τον Γκουσγκουνη,τί γκαντεμια!!!).

1989: Στροφη στην ελληνικη τηλεοραση.Εμφανιζονται τα πρωτα ιδιωτικα καναλια και νομιζουμε οι αμοιροι ότι πλεον ολοκληρωθηκαμε σαν ανθρωποι.Πού να ξεραμε τι θα συμβει τα επομενα χρονια.!!!

1992 : Προστιθενται και καποια τοπικα τηλεοπτικα καναλια που δεν βαζουν κανεναν περιορισμο στην αφεντια τους.Ενας εξ αυτων βαζει κατι φευγατες τσοντο-υπερπαραγωγες που με καθηλωνουν στον καναπε απειρες βραδιες(ένα πρωινο συνανταω έναν συμμαθητη μου και αντι για καλημερα του αρχιζω κατι ποινελικια:’’ρε καριολη θα σε καθαρισω…εκει που εβλεπα να του’’ κανει πινελο’’, επεσαν οι διαφημισεις απ’το γαμω-επιπλοποιειο σου και κρατησαν μια ωρα’’.).Πραγματικα παντως μου’χε κανει χαλαστρα νι φορες.

1992-1998 :Η ελληνικη ιδιωτικη τηλεοραση συνεχιζει την ανοδικη πορεια της και όλα τα καναλια εχουν τον ιδιο σκελετο προγραμματος(κατά την γνωμη μου ηταν ενας παραλυτος σκελετος!!!)

1998-2002 : Δεν νοειται ελληνικη οικογενεια χωρις τηλεοραση (πολλες φορες δύο)και οι βιντεοκασσετες βαδιζουν προς το τελος τους καθως εχουμε περασει σε άλλες μεθοδους αποθηκευσης εικονας και ηχου.Στα media διακινειται αφθονο ζεστο χρημα και σκαει μυτη και η συνδρομητικη τηλεοραση για τους οικονομικα ευκαταστατους.Πλεον μιλαμε για παραδεισο της τηλεθεασης…Αν βαλεις λιγο βαθια το χερι σου εχεις αμετρητα καναλια στη διαθεση σου με ποικιλια θεματολογιας.Ξεχωριζουν τα ντοκιμαντερ και οι αισθησιακες ταινιες(πως οι τσοντες γινανε αισθησιακες ποτε δεν το καταλαβα!!!).

2003 :Τασσομαι κατά της ελληνικης τηλεορασης και παρακολουθω ελαχιστα ως καθολου.Εχω μεγαλωσει πια και δεν μπορουν να με ξεγελασουν με τσοντες και μαλακιες.Εξαλλου οι τσοντες πλεον πουλουνται με το κιλο σε περιπτερα και περιοδικα…

2004-σημερα : Απ’τη μεγαλη οθονη της tv περναω σταδιακα στην μικρη του pc και στον κοσμο του ιντερνετ.

2006:Ας σκεφτουμε γιατο προσεχες μελλον: Η αθωα κι αυθορμητη παρακολουθηση μιας ερωτικης ταινιας κατά την εφηβεια μας,εγινε στις μερες μας η ατομικη μας αρρωστια και το κινητρο επιτηδειων που προσπαθουν να πλουτισουν εις βαρος μας και εις βαρος των παιδιων μας(με τις ευλογιες μας βεβαιως!!).Τα παιδια ολου του κοσμου μεγαλωνουν σ’ένα περιβαλλον που τα εκπαιδευει να γινουν οι αυριανοι τρομοκρατες,οι αυριανοι βιαστες,οι αυριανοι παιδεραστες…ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ!!!ΠΟΥ ΟΔΕΥΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ??????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<>